مهم
نیست که استراتژی بازاریابی شما چیست، جستجوی کلمهی کلیدی مانند یک سوخت و
محرک برای آن است. کلمهی کلیدی بازاریابان را مطلع میسازد که مخاطبانشان
به دانستن چه چیزی تمایل دارند، به آنها اجازه میدهد رقبایشان را نظارت
کنند، و یک منبع ثابت از ایده برای محتوا به آنها ارائه میدهد.
امروزه رویکرد جستجوی کلمهی کلیدی حتی از چیزی که دو سال پیش بود هم
متفاوت است. موتورهای جستجو هوشمندتر شدند و ابزارهای جستجوی کلمات کلیدی
پیشرفتهتر شدند. روی هم رفته اینترنت در جای بهتری قرار گرفته است. دنیای SEO نیز در حال تغییر است و ما هم باید همیشه به روز باشیم.
در اینجا ۳ ترند SEO داریم که مفهوم جستجوی کلمهی کلیدی و همراه آن روشی که ما محتوا را ایدهپردازی، ایجاد و بهینه میکنیم را تغییر شکل میدهد.
درباره این سایت